התקשורת תוקפת? להפסיק להתרגש | פינת הפרשנים

    אייל ראובן No Comments on התקשורת תוקפת? להפסיק להתרגש | פינת הפרשנים

    הפרשנים יהודה אבידן ומני גירא שוורץ שוחחו עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" על ההסכם המסתמן בין נתניהו לחרדים במידה והוא יקים ממשלה, בנוגע לתקציבים לחינוך החרדי | "בנט הנוכל הגדול, יושב בשקט על רוב הדברים המרכזיים שקורים היום בממשלה, ופתאום עכשיו הוא תוקף את החרדים" | האזינו

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפינת הפרשנים, שוחחו יהודה אבידן ומני גירא שוורץ עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" על תקציבי החינוך החרדי שנתניהו התחייב במידה והוא יקים ממשלה.

    אבידן: "הדרישה של ההסכם עם יהדות התורה, היא להשוות את התנאים של אלו שלמדו ליבה במגזר החרדי, לאלה של המגזר הכללי. לימודי ליבה זה סיסמא ריקה מתוכן, שום ילד חילוני כמעט ולא משתמש במה שהוא למד, אם הוא צריך לדעת משהו בחשבון הוא פותח את הטלפון שלו" אמר אבידן.

    מני גירא שוורץ: "בנט הנוכל הגדול, יושב בשקט על רוב הדברים המרכזיים שקורים היום בממשלה, ופתאום עכשיו הוא תוקף את החרדים. הוא עצמו כתב ב 2016 בשבח החינוך החרדי. אין לו בושה".

    אבידן: "אחרי שעבאס קיבל מיליארדים, זה בושה שיש להם בכלל מה לומר על ההסכם הזה. וזה ביזיון בשבילנו שזה רק מה שקיבלנו אחרי שראינו מה הממשלה הזו חילקה לעבאס".

    שוורץ: "אנחנו צריכים לצחוק להם בפנים ולא להתייחס לשקרים שלהם. הם מובילים כל קמפיין נגד החרדים, גם שהם יודעים שזה שקר מוחלט. כמו חוק הגיוס שלפיד הריץ על זה קמפיין ושום דבר לא השתנה באמת".

    אבידן: "חרדים שכן רוצים להשתלב באקדמיה, הם אלו שעוצרים אותם. דינה זילבר עצרה אותם. הם מכריחים אותם ללמוד במעורב וכופים עליהם אורח חיים שלא מתאים להם".

    על חיבור שקד והבית היהודי אמר אבידן: "אני שומע בכירים בבית היהודי שמדברים קשה נגד האיחוד עם שקד, מקווה שהם יורידו את הרשימה כשהם יבינו שאין להם סיכוי לעבור"

    מנגד, לטענת שוורץ: "טוב יותר לימין ששקד תרוץ עד הסוף, היא רק שורפת קולות לבני גנץ, זה יהיה טוב לימין".



    0 תגובות